Yazar Medya
5 dk okuma
40 okunma
Yayınlanma: 27 Haziran 2026 10:18
Uyuşturucuyla Mücadelemiz Kesintisiz Devam EdecekFoto: Yazar Medya
Paylaş
Adalet Bakanı Akın Gürlek, uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadeleye ilişkin yaptığı açıklamada, çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü belirtti. Gürlek, toplum sağlığını tehdit eden uyuşturucu kullanımına karşı devletin tüm kurumlarıyla etkin bir mücadele yürüttüğünü ifade etti.
Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında değerlendirmede bulunan Gürlek, özellikle gençlerin korunmasının öncelikli hedef olduğunu vurguladı. Bağımlılıkla mücadelenin yalnızca güvenlik boyutuyla değil, rehabilitasyon ve sosyal uyum süreçleriyle birlikte ele alındığını söyledi.
Ceza infaz kurumlarında bağımlılıkla mücadeleye yönelik özel uygulamalar geliştirildiğini belirten Bakan Gürlek, hükümlü ve tutuklulara psikososyal destek sağlandığını aktardı. Bu çalışmalarla bireylerin yeniden topluma kazandırılmasının amaçlandığını ifade etti.
Gürlek, uyuşturucu ile mücadelenin sadece bugünün değil, geleceğin de en önemli güvenlik ve sağlık konularından biri olduğunu belirterek, “Gençlerimizi, aile yapımızı ve toplum sağlığımızı hedef alan bu tehdide karşı mücadelemiz kesintisiz devam edecektir” dedi.